Stockholm

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-11-26 » 15:39:26
Först ska jag ta och säga förlåt för dålig uppdatering.
men har vart lite mycket psykiskt så jag har faktiskt inte
orkat sitta vid datorn, men ni har förståelse (:

Idag var Duveholm Estetiska bildprogram i Stockholm.
Jag tycker det är helt okej att åka tåg, men idag var det bara
massa förseningar. Stod i 30-40 (?) min på vägen upp.

Det första museet vi var på var det Östasiatiska. Intressan abslut,
synd bara att man var så himla trött och att man bara fick gå och stå.
Jag och Cissi vill sitta för vi är lata ;)

d

När vi var klara där blev det två timmar på stan.
Eftersom att Drottninggatan är bland dom få ställen jag hittar till
så blev det dit vi gick.

d d
s s
Nya byfånemössan ;)   Vi kom på att jag blev väldigt rosa! Smoothie, tröja & nagellack.

s
Någon som sett "Det okända"? Detta är iaf båten Orion som ett avsnitt har spelats in på.

Vid kl2 möttes alla på Hötorget för att ta bussen till Frihamnen.

Vi gick på ett museum som heter Magasin 3.
s

s

Det var väldigt intressant på ett annat sätt. Lite sådär skumma och konstiga saker.
Vissa saker gillade jag verkligen inte och vissa saker var riktigt intressanta.

När vi var klara sär blev det språng mot bussen och tåget.
Tåget var såklart försenat och på vägen hem var det massa krångel.
k
Malin & Ida på tåget hem.


När jag var tillbaka i Katrineholm kom Simon och hämtade mig vid tåget.
Vi åkte till nyöppnade ICA Maxi och handlade tacosaker sen hem och duschade.
Sen blev det käka tacos och sen krypa ner i sängen.
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!