Min helg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-11-15 » 23:24:36
Förlåt för dåligt bloggande i, hmm... 4 dagar?
Men tänkte dra igenom min helg lite kort.

Fredag: Jag minns inte :O oj...
Men jag festade inte, jag satt nog bara hemma och la en ansiktsmask.

Lördag:
Utställning i Örebro, gick skit. Men 2st 95p iaf.
På kvällen kom mammas kompis Pia över och käkade och snacka skit.
Så jag satt med dom hela kvällen, var trevligt faktiskt.
Jag skulle även blanda en gin&tonic till dom,
men tänkte helt fel och blandade i Tequila istället för Gin.
Oerhört genomtänkt av mig, haha! Vet inte vad jag tänkte på xD

Söndag:
Farsdag! Firade morfar hela dagen.
Jag och mamma red även en sväng, mys.
Vid kl6 åkte vi upp till Hoppsan och fikade där.
Sen kom min efterlängtade pojkvän!
Mitt hjärta slog dubbla slag, herregud vad jag saknat människan!

dzf
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!