Hårprodukter

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2010-11-08 » 18:44:52
Såhär tycker jag:

j

j

Jag tycker att T är mycket bättre än B. Har använt B några gånger nu och jag får inte alls lite lätt och fint hår som jag får av T. Självkart är det ju olika på olika hårtyper. Men på mig funkar T bättre. Jag tänker inte använda B bara för att det är någon slags innegrej. Eller klart jag använder det jag köpt nu men inget jag köper igen förutom på Ullared där det kostar 10kr st. Bra att ha när man reser, T är så stora :)

Vad tycker ni?


B:s Hårspray var bra faktiskt!
l
Postat av: emma
URL: http://emmmalindell.blogg.se/ 2010-11-12 / 15:27:32

jag tycker man får så strävt hår av Bobbys !


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!