Back together

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-11-26 » 14:08:00
Onsdags kväll/natt ringer min mobil, står "Simon" på displayen.
Han säger att han står utanför mitt hus och vill att jag ska komma ut.
Jag gick ut och satte mig i hans bil, vi kramades & kysstes.


Det tog slut i tisdags, men vårat lilla avbrott varade inte länge, ett dygn.
Men det räckte gått och väl för att känna hur mycket man älskar någon.
Denna gång sattsar vi allt, funkar det inte så har vi gett det ännu ett försök iaf.
Jag älskar verkligen Simon och kommer nog aldrig riktigt
kunna sluta älska honom hur mycket jag än skulle vilja.
Men nu är vi tillsammans iaf så ni vet.
Och jag hoppas verkligen att allt löser sig för det är
han jag älskar och det är han jag vill ha, ingen annan.

dd
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!