Soooovmorgon

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-12-18 » 15:57:41
Är det inte underbart med sovmorgon? Sov till halv tolv idag, klagar inte.
Hade tänk plugga, men ojsanhoppsan så blev det inte.
Men men, snart drar jag ut till mormor och morfar och käkar :)

Haha ja just ja en jävligt kul grej också.
Igår sa Victor något i stil med "Varför snackar Adam skit om dig?".
Kommer ej ihåg ordagrant. Sen kommer en annan person och berättar
att jag tydligen snackar skit om Adam, kul liv folk måste ha.
Eller så är det jag som är så jävla intressant att alla vill snacka om mig :D
Jaja, jag anser inte att sanna saker är skitsnack så jag har inte snackat skit enligt mig.
Men folk tycker det och sägaer det inte face to face, jag kanske är en bättre människa då?
Tycker jag iaf, jag tycker att jag är bäst på denna jord :D HAHA, nej nu överdrev jag lite ;)
Men men, jag vet att Adam läser min blogg och kommer se detta. Men han fattar nog, elller?
Jag kanske får massa anonyma kommentarer denna gång också, haha.
Jag älskar att spåra IP-adresser. Men oj vad långt detta blev, var inte meningen.
Synd bara att allt detta skedde genom att Cissi gjorde slut med Adam och
att alla har blivit inblandade, tror inte det var meningen med det hela.
Men allt som händer och sker är inte meningen, eller hur vänner? :)


Ha det så bra alla, puss!
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!