Änglagård - tredje gången gillt

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-12-22 » 00:25:23
Åh vad jag vill se denna film, älskar dom två innan!
Men jag tänker vänta med att se den tills den kommer ut på film.
För jag kommer garanterat att grina (A) Så bäst att sitta hemma då!
Så är jag lite avis på min kompis som bor i närheten
där filmen är inspelad ;)
Bara för det ska jag ta och lyssna på Rikard Wolff, han är fantastisk!
Både i filmer och musik. Älskar hans texter (:

k öl
l
Postat av: emma
URL: http://emmmalindell.blogg.se/ 2010-12-22 / 14:31:35

Haha, jag och Jennie red förbi när dom spelade in begravningen i filmen så dom fick ta omtagning :$ Haha lite pinsamt men dom hälsade o såg så glada ut :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!