16 dec

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-12-16 » 20:02:44
Eftersom att Cissi sovit hos mig i natt så har
jag såklart tillbringat dagen med henne.
Jag trivs så bra med henne, vi snackar om känsliga saker
samtidigt som vi garvar så in åt helvete :D
Hon är en riktigt god vän. Intressant bara att vissa tvivlar på
våran vänskap utan att veta ett piss, ganska kul ;) Haha!
Oj vad vi har garvat åt just det får igår kväll och dag.

dd

Idag har jag även bakat julgodis med mormor.
Blev glöggtryffel & något cocosgodis med vit choklad.
Så var även Pelle (hovslagaren) hos oss och skodde hästarna.

tryffel

Nu har jag precis kommit hem, ska ta och hoppa in i duschen strax.
Så väntar jag lite på att min pojkvän ska höra av sig.
Men han kanske glömt bort mig? :O Åh poor me! Haha, nej skoja bara :)
Ha det så bra alla, vi hörs snart, puss!
sd
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!