Victor 18 år

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2010-08-29 » 19:00:29
Först blev det lite fix hemma hos mig tillsammans med Cissi.
Sen kom pappa och hämtade upp oss och skjutsade ut oss till Lerbo.
Vi var där redan halv 5 för att hjälpa till att förbereda allt :)

Såhär kul har jag och Cissi när vi fixar oss.
Jag leker lejon! Haha ;)

kkd

Festen

Måste skriva ner några höjdpunkter!

1. Självklart Victor i rullstol! Väldigt synd med det satte lite klang på festen ändå ;)
2. AK: Skål! Agnes: Skål! Jag: HAHA! han heter AK inte Ksk. Agnes: Hmm, va? :S
3. Josefine! Som jag hatade först för jag trodde hon var fjortisen jag hatar men det visades att hon inte alls var den jag tänkte på och i själva verket var oerhört trevlig till och med ;)
4. Min och Jennifers porrscen!
5. När jag satte satte mig på Karins glas och fick öl på hela röven, vart komiskt!

Jag & Cissi shottar;
kks
sfsd

Om någon har fler bilder så skicka gärna!m:)
Postat av: josse
2010-08-29 / 19:06:40

haha ja för jag fattade inte va ni menade först xD haha jobbigt att bli ihop blandad me henne, vet inte ens vem det är xD fin blogg! :D !


Postat av: Felicias svar:
2010-08-29 / 23:24:53

Haha nej jag förstår det, inte lätt x] Nej för du var verkligen inte fjortis ;D Tack så mycket :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!