Smultron

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2010-08-16 » 17:35:51
Har inte sådär supermycket att berätta om idag, har nästan bara legat i soffan.
Min pojkvän har smittat ner mig med förkylning lagom till skolstarten, YES! Haha.
Så har jag fått hjälp av Jenna med att fixa bloggen, tusen miljarder tack till henne!

Mamma kom hem nyss med en påse som var från Anne.
Och när jag tittade i den, så vad var det som låg där?
Jo det var denna underbar Body Lotion!
Jag älskar den, tyvärr så är den något dyrare än "vanliga".
Men det kan jag förstå. Den doftar jätte mycket och är superduperbra!
Denna är med smultrondoft, favoriten! Finns även i hallon, vet inte om det finns någon mer faktiskt.
Min dag är räddad, nu ska jag dansa vidare på mina små rosa smultrondoftande moln till stallet och vidare till Evelina för att ta en sleep-over där, ha det bäst!

BestLotion

l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!